Fotball jente kake

Jeg laget denne kaken for en liten stund tilbake. Tenkte jeg skulle fortelle dere litt hvordan jeg laget denne kaken.




Jeg begynte med å tegne ut en skisse av hvordan jeg ønsket kaken skulle være. Jeg tok utgangspunktet i Dora The Explorer. Jeg tegnet først hodet og håret. Tegnet deretter armene, så skjorta, så shortsen, så bena, så sokker, så sko. Jeg tegnet alle delene hver for seg. Se bort ifra detaljer på klærne, skoa og ansiktet, det tar vi tilslutt. Jeg farget marsipan i ønskede farger, og laget en og en del. Laget en enkel sjokoladekake, og kledde den med marsipan og sprayet den med sølv spray. La deretter en og en del på kaken. Til slutt laget jeg detaljene på jenta. Ble ganske fornøyd med resultatet, og bursdagsjenta med super fornøyd :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar