Gratulerer med dagen til MEG :)

Den 15.06 ble jeg hele 20 år! Dette har ført til mye feiring, mye baking og mye stress!

Begynte å feire torsdag 14. Da sto jeg opp og begynte å stelle istand til bursdagsfeiring med min flotte venner! Klokken nærmet seg 7 og jeg ble bare ferdig med å pynte kaken rundt, og ikke oppå. Hadde ikke noe valg, jeg måtte jo gå å gjøre meg klar! Brukte ca 15minutter på å pynte meg, så var det feiring :) Det ble masse flotte gaver! Masse gøye baketing :D! Vi drakk og koste oss til langt ut på natt!! Var en helt utrolig kveld! 

Her kommer noen bilder fra kvelden :)


Bursdagskaka mi :) Oppskrift på denne finner du her


Åpner den giga gaven fra min kjæreste!

Han hadde pakket inn mange pakker inni en stor pakke.

"Gratulerer med dagen. 20år.... Du er gammel :)"


Inne i hver boks, var det en pakke pakket i flere angre pakker.

Takker min kjære for en super fin presang!

Da jeg bærte ut kaka, ble det spilt kaptein Sabeltann bursdagssangen på full guffe, men de som kunne den sang med :) Var utrolig morsomt!!

<3 Bestisen min!

Søte mennesker!!


Gaver fra venner:
Sololje, solkrem og aftersun.

Grytekluter, kjøkkenhåndkle og forkle!

"Sunt og godt" skål, med godteri og banan :)

Form til cake pops!

Kakepynt, samt ett super lekkert kakefat, som ble brukt idag! 

Fikk også 700kr:) 
Storfornøyd!!

På selve dagen min ble det ikke mye feiring! Fra vi sto opp til vi la oss om kvelden var det forberedelser til dagen i dag. Vi vasket og ryddet hele huset. Bakte kaken til sent på kveld. Jeg fikk lov til å velge middag, så vi hadde en god kebab middag :) 

Idag, søndag, har jeg feiret med familien. Mamma syntes at kaka jeg laget ble litt for lite, så skulle slenge sammen noen muffinser. Det ble noe av det værste jeg har laget! De smakte godt, men så helt grusomme ut. Kremen var skilt, og muffinsen rant over alt! 

Her er bestevennen min og kjæresten min i full gang med å farge marsipan!

De grusomme muffinsene!

Men de var vist veldig gode!

Min andre bursdagskake! Oppskrift til denne finner du her

Her er ALLE gavene jeg fikk av både venner og familie :) Stor fornøyd!

Denne fantastiske maskinen fikk jeg av verdens beste mamma!! 



 
Litt forskjellig bakeutstyr :)

Av min flotte kjæreste fikk jeg dette kameraet! Fikk også minnekort og kameraveske! Akkurat det jeg ønsket meg :D! 

Fikk også en god del penger av familien :)! 

Alt i alt har jeg hatt en helt utrolig bursdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar