Jordbær Cake Pops

Kikket litt forskjellige cake pops dekorasjoner og fant ut at jeg ville prøve meg på å lage jordbær cake pops.

Dette trenger du:
Halv porsjon sjokolade kake
4ss frosting

Sjokolade/Candy melts

Bland sjokolade kake og frosting sammen med en mikser. Lag jordbær formede sjokolade kuler og la de stå i kjøleskapet i 10min. Smelt candy melts/ hvit sjokolade over ett vannbad. Ha i rød farge, jeg bruker rød farge fra Wilton. Dypp cake pops pinnene i candy melten og ha de i jordbæra. Dypp deretter resten av jordbære i candy meltsa og la de tørke. Når de er tørka smeltet jeg litt melkesjokolade, så det ser ut som jordbær dekt med sjokolade. Satte de på et bakepapir og lot de tørke. Skjærte deretter ut sjerner i grønn fondant og la de på toppen av jordbæra.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar