Caramel Popcorn


God dag alle sammen :)

Når jeg bodde i India fikk jeg alltid karamell popcorn når vi var på kino :). Dette er en absolutt favoritt smak på popcorn, og har lenge tenkt at dette må jeg lage! Nå har jeg endelig tatt med tid til å lage det, og her kommer oppskriften så dere også kan smake :). 



Dette trenger du:
1 Porsjon Karamell
2 Poser ferdig poppet popcorn

Ha bakepapir over et dypt stekebrett. Ha deretter det ferdig poppede popcornet oppi formen.

Når karamellen er ferdig, heller du den over popcornet. 

Bland karamellen godt rundt over popcornet. Kan serveres med engang, men jeg liker å la det stå litt i kjøleskapet først så det stivner litt.


Det ble så utrolig godt!!

 Ble utrolig fornøyd med resultatet. Skikkelig gode, seige, sprø, søte popcorn :). Dette er lett å lage, og veldig godt til kveldskosen.

1 kommentar:

  1. Dette her skal jeg definitivt prøve. Ser jo så snadder ut :) Ha en fin fredag.

    SvarSlett