The Sweetest Kitchen - 1 år


God kveld alle sammen! 

Idag er det 1 helt år siden jeg startet bloggen min. Det året her har godt utrolig fort, og mye har skjedd. Jeg bestemte meg for å starte bloggen bare for å ha et sted å dele min bakeblede med venner og familie. Bakegledet vokste fort når jeg først begynte å bake ordentlig. 



Jeg er utrolig fornøyd og stolt av alt jeg har fått til med bloggen på dette ene lille året.
Iløpet av året har jeg vært i 3 aviser. Jeg var i Glåmdalen, Sandefjords blad og VG, både på nett og i avis.

Glåmdalen avis :)

Sandefjordsblad, hvor det også ble laget en liten videoreportasje. 

Jeg var også nå nylig ukens matblogg på vg`s Godt.no. 

Iløpet av ett år har jeg hatt mer enn 64 000 lesere!! Noe jeg er fantastisk fornøyd med, jeg er så glad for at det er så mange av dere som leser bloggen min, og jeg håper jeg inspirer mange av dere til å begynne å bake :). 

Jeg har lagt ut 135 forskjellige oppskrifter!! Og det skal bli mange flere. 

Jeg gleder meg til å se hva neste året holder :).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar