Ukens Matblogg på VG


God morgen alle sammen :)
Nå er det endelig helg, og jeg tilbringer denne helgen som barnevakt for en søt liten fetter. 
Om torsdagen så var jeg på godt.no som ukens matblogg, som de fleste av dere kanskje har fått med dere. 
Det å være ukens blogg for vg og godt.no var jo utrolig stas.


Det var oppskrift, fremgangsmåte og tips på å lage vannbakkels med krem og sjokolade. 

Jeg forventet at jeg skulle få et ganske bra antall lesere den dagen jeg var på godt.no, men iløpet av dagen hadde jeg søren meg hatt over 10 000 sidevisninger!! Det var utrolig kult! 


Jeg havnet også på matprat sin topp liste som #5!! 

Fikk også beskjed av tante at jeg også plutselig lå på SB.no, noe jeg ikke forventet, så det var så veldig gøy det også.


Fredagen kom, og i fredagens papirutgave av VG var det også artikkelen om vannbakkelsa mine :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar