Helgerød Idrettslag Sjokoladekake


God dag alle sammen :)

Tenkte bare å vise dere hvordan denne kaken ble seende ut :).

Det er en sjokoladekake med sjokoladekrem og masse bringebær.

Brukte denne Sjokoladekaken og Sjokoladekremen til kaken. Trenger 2x Oppskrift.
 Helgerød Idrettslag er først og fremst fotball, men har også masse ski aktiviteter. Første etagen av kaken laget jeg fotballspillere. Laget mål av royal icing, gress av smørkrem med konditorfarge, fotball av marsipan.

Andre etagen laget jeg ski-gåere. Skiene er laget av marsipan, trær og snø er laget av smørkrem :).

Topp etagen laget jeg i fargene til HIL, laget logo av royal icing, og pyntet sidene med fotballer, ski og staver :).

Kaken ble litt skeiv, menmen :).

2 kommentarer:

  1. fineste kaka jeg har sett i hele mitt liv, bra jobba julie! :)

    SvarSlett
  2. Hihi, så utrolig hyggelig kommentar Michael :) Tusen takk!

    SvarSlett