Mini Meringues


God fredag alle sammen! :)

Igår fikk jeg en Mini Meringue pakke av Gaver og Glass, og jeg kunne ikke vente til å prøve det ut! 


I pakka får du alt av utstyr du trenger for å lage disse flotte fargerike marengsene. Pakken inneholder en pose med marengs pulver, 3 forskjellige sprøyte tipper, 5 sprøyte pose, 3 forskjellige farger og to forskjellige strøssel.

Ha marengspulveret i en bolle sammen med 1,5dl vann.

Visp det godt i 10minutter.

Hvis du vil bruke alle fargene, fordel røra i tre forskjellige boller. Ha i fargen, og rør godt.

Ha ønsket tupp i sprøyteposen, og ha deretter i en eller flere farger i posen.

Sprøyt ut ønsket form på et bakepapir. Her har jeg kombinert alle fargene, og jeg bare elsket fargene sammen :D.


Jeg fordelte strøsselet i to skåler. 

Jeg pyntet noen av marengsene, men ikke alle :)

Se så fine farger :D!

Stek marengsen på 100g i 1time.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar