Cake Pops

Cake pops er noe som har fristet å lage ganske lenge, men har ikke hatt utstyr til. Nå har jeg endelig prøvd det, og jeg er ganske fornøyd med resultatet, selvom de ikke ble perfekte. Det var utrolig enkelt å lage selve popsa, men det å dekorere de ordentlig ble litt klissete :p

Dette trenger du: 
1/2 porsjon med brownies eller sjokoladekake (Oppskrift på brownie finner du her)
1/2 porsjon sjokoladekrem (Oppskrift finner du her)

Når brownisen er ferdig, deler du den i biter og blander med sjokoladekrem, eller annet fyll man vil ha.
Jeg blandet med en håndmikser, og dette fungerte veldig bra. Når du har blandet dette godt triller du kaka i små rundinger. La popsa ligge i frysa i ca 15minutter.

Smelt sjokoladen og ha over popsa, og pynt som du vil.

Jeg brukte både hvit kokesjokolade og vanlig melkesjokolade på mine pops, og pyntet enkelt med noe jeg hadde i skapet.

Dypp pinnen i sjokolade og stikk den godt inn i popsen. 









Pynten er fra Dr. Oetker.
Pinner og små former er fra Kitch`n.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar