Hulken Kake

God søndag alle sammen!

Igår fikk jeg spørsmål om å lage en Hulk kake til en 4år gammel gutt. Jeg kikket etter inspirasjon til hvordan jeg skulle få til dette... Var litt vanskelig, da Hulken ikke er så lett å få til! Fant til slutt noe som jeg tenkte jeg kunne klare. 



Dette trenger du:
1 Porsjon lys sjokoladekake
1 Porsjon hvit sjokoladekrem

700g Marsipan 

Mørke grønn konditorfarge
Svart konditorfarge

Lag sjokoladekaken, og den hvite sjokoladekremen. Siden det er en Hulken kake så måtte jo kremen bli ordentlig grønn.

Skjær kaken i to, og bre et tykt lag med krem over kaken.

Blitsen ødela fargen på kremen, den er egentlig skikkelig grønn! Bre også et lag med krem rundt hele kaken.

Farg 500g marsipan i mørke grønn farge. Og kle kaken.

Lag hulken ansiktet. Skjær ut hår, øyne, munn og resten av detaljene av svart farget marsipan. Øyne og tenner er laget av vanelig marsipan. 

Skjærte også ut skriften i grønn marsipan, og la litt svart konditorfarge på toppen av bokstavene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar