Kvinne kropp kake

God kveld alle sammen!

Igår var det bursdagsfest for John som ble 50år. Jeg fikk i oppgave å lage kaken, og hadde ganske frie tøyler, men den skulle være dristig. Jeg sleit veldig med å fullføre kaken, da veldig mye gikk feil, og etter 6timer var jeg ganske sliten... Jeg hadde opprinnelig planlagt en kake som begynte ved skuldrene og gikk ned til låra. Da jeg laget låra, ble de for tynn, for rare og for små.... Så jeg kuttet av beina igjen. Men jeg hadde allerede kledd kaka med marsipan, og hadde ikke energi til å farge marsipan for å kle kaka på nytt. Dette førte til at kantene i bunn av kaka ikke ble så veldig fine. Kaka fikk deretter en rar form :s så skeiv ut... Klarte å få svarte flekker på BHn.. alt gikk feil. 
Jeg jobbet lenge med å prøve å få den til å se presentabel ut, og ble til slutt fornøyd med resultatet.

Kaken er laget av lys sjokoladekake, med masse hvit sjokoladekrem. Oppskriften finner du her. Du trenger denne oppskriften x 4.

Brukte rektangulær form. Avlang firkant. Og til puppene brukte jeg denne formen.

Du trenger også:
2Marsipan 500g.
Hvit perler
Rosa, rød og bruk konditorfarge fra Wilton.
Spiselige penner

Ha masse hvit sjokoladekrem imellom alle kake lagene. Skjær puppene i to lag, ha krem imellom og ha de oppå kaka. Kle hele kaka med krem. 

Farg 1 1/2 marsipan i lys brun farge, og kle hele kaka med marsipan. Farg 1/2 marsipan rød, men hold av to små rundinger til nipplene. Lag BH og truse. Rundt kantene på truse og BHn legger du masse små hvit perler.

Jeg tegnet navnet til bursdagsbarnet som en tattovering, brukte spiselige penner.
Laget også to små sløyfer for å ha på BHn. 


Slik ble hele kaka seende ut. Laget også noen former på magen, inkludert navlen.


Laget også en veldig cameltoe :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar